Thursday 4 December 2014

Statistik berkaitan Sakit Jantung

yang telah menunjukkan terdapat Nampaknya untuk menjadi risiko yang lebih tinggi untuk penyakit jantung sekarang daripada terdapat dalam generasi yang lalu. Kolesterol tinggi dan tekanan darah tinggi telah menjadi perkara biasa. Kedua-dua faktor risiko boleh membawa kepada serangan jantung atau strok. Kemudian ada también está masalah rintangan insulin, yang mana membawa kepada penyakit jantung, terlalu, dan juga diabetes dan pelbagai masalah perubatan lain. Kajian telah menunjukkan bahawa satu dalam tiga orang Amerika Boleh tahan insulin. Memandangkan kesan sampingan, ini adalah nombor mengejutkan. Juga, diabetes Jenis II semakin terkenal, sebagai penduduk yang semakin pembungkusan pada lebih berat. Belum lagi kesan negatif Itulah kehidupan kita adalah tidak aktif Mempunyai kepada kami.

ARTIKEL BERKAITAN
Berlari dan Serangan Jantung - Bolehkah Running Membunuh Anda?
Gejala Penyakit Jantung pada Wanita
Bagaimana untuk Mencegah Serangan Jantung
Penyakit Jantung --- Gejala Penyakit Jantung
Hanya baru-baru ini, penyelidik di Pusat Kawalan dan Pencegahan Penyakit Ada meletakkan beberapa yang pasti kepada jumlah orang yang mempunyai faktor risiko penyakit jantung: Hampir separuh daripada semua orang dewasa Amerika Mempunyai tekanan darah tinggi, kolesterol tinggi atau diabetes (!).

Laporan terkini itu berdasarkan data dari AS Kesihatan dan Pemakanan Kebangsaan Ukur Peperiksaan (NHANES), 1999-2006. Para penyelidik mendapati 45% daripada orang-orang Yang Ditanya dalam penyiasatan TERPAKSA SEKURANG-KURANGNYA salah satu faktor risiko tiga: 30.5% Dengan tekanan darah tinggi; 26% Dengan tahap kolesterol darah tinggi; dengan 9.9% dan kencing manis. Kira-kira satu dalam lapan orang dewasa TERPAKSA dua daripada syarat dan tiga peratus TERPAKSA semua tiga. Dan itu bukan semua: menurut penyelidik, 15% daripada penduduk tidak menyedari Bahawa Mereka mempunyai satu atau lebih daripada syarat-syarat ini.


Adakah terdapat apa-apa yang anda boleh lakukan untuk mengelakkan faktor-faktor risiko penyakit jantung Membangunkan? Sudah tentu ada! Ia telah-telah terbukti Itu diet yang sihat yang disusuli dengan program senaman akan mengurangkan peluang anda untuk Mempunyai penyakit jantung. Merokok adalah pemain besar dalam penyakit jantung juga. Berhenti merokok sekarang akan sangat mengurangkan peluang anda untuk Ulasan mendapat serangan jantung - dan pelbagai masalah kesihatan yang lain.

Hanya bercakap dengan doktor anda untuk menentukan diet dan senaman rutin yang sesuai Itu akan menghantar anda dalam perjalanan anda untuk jantung yang lebih sihat. Ia mengenai diet keseluruhan, sesak penuh buah-buahan, sayur-sayuran, kekacang, bijirin penuh, omega-3 asid lemak (terdapat dalam salmon dan ikan coldwater lain) dan Jumlah minimum daging tanpa lemak, dan banyak latihan - ingat, berkebun dan rumah -cleaning dipertimbangkan adalah bentuk latihan, terlalu.

Hati adalah organ penting seperti ini di dalam badan anda Bahawa Ia Masuk Akal untuk menjaga ia. Anda mungkin Setuju Bahawa ia adalah lebih baik untuk menjaga diri anda sekarang dan mendapat faedah di jalan daripada membazirkan detik-detik berharga dalam hidup anda Mengidap penyakit anda dapat menghalang kita.

No comments:

Post a Comment