Thursday 4 December 2014

Lecithin: THE PENYEMBUHAN SEMULAJADI UNTUK PENYAKIT JANTUNG oleh JE sebelum

Lecithin adalah satu-satunya nutrien yang diperlukan untuk menamatkan penyakit jantung di dunia barat. Ini nutrien tunggal dalam bentuk telur dan soya granul akan bankrap Yang perubatan moden bergantung kepada Jumlah besar penyakit jantung untuk menyokong dirinya. Mudah granul Lecithin boleh dimasukkan ke dalam mana-mana makanan atau menghidangkan makanan kerana ia adalah hambar dan larut Hampir juga. Tambah untuk sup, roti, bijirin, kuah, jus, atau mana-mana hidangan makanan lain PALING.

ARTIKEL BERKAITAN
Jantung Diseases- Punca, Gejala, jenis, Pencegahan dan Rawatan Penyakit Jantung
Penyakit Jantung Bahagian Xii - Bagaimana untuk Mencegah Penyakit Jantung Dengan Tambahan Pemakanan
Koronari Jantung
Lapan Cara Semulajadi Untuk Tinggal Di Luar arteriosklerosis


Lecithin adalah sepupu lemak keluarga dan diperlukan oleh setiap sel badan untuk menghasilkan tenaga dan pengangkutan nutrien dalam dan luar sel. Lecithin Merangkumi 30% daripada otak dengan berat kering dan 73% daripada jumlah lemak hati. Kami tahu bahawa lesitin larut lemak dan kolesterol dalam badan sejak tahun 1935 dan fakta belum esta Little dikenali adalah atau Digunakan oleh hari ini Ketua awam untuk mengubati penyakit jantung dan memperbaiki peningkatan otak dan fungsi saraf.

Industri makanan moden Lecithin Ada Sebahagian besarnya dibuang dari makanan moden dan hasilnya industri baru perubatan penyakit jantung telah berkembang di Amerika dan dunia menjadi pembuat terbesar perubatan bagi semua pendapatan masa - penyakit jantung. Kebanyakan semua hospital, pakar bedah, doktor, jururawat, insurans perubatan, pembuat peranti perubatan, pekerja pejabat perubatan, rumah penjagaan, dan banyak lagi bergantung kepada penyakit jantung untuk pendapatan utama mereka dan sokongan. Dan esta akan runtuh seperti kejatuhan pasaran saham perubatan moden Apabila lesitin ditambah kembali ke dalam diet manusia moden pada skala yang luas.

Lesitin telur lesitin adalah yang terbaik untuk penyembuhan tetapi saya lesitin organik adalah kedua sangat dekat dan juga lesitin soya akan bekerja secara tetap. Ia bagaimanapun ia adalah lebih baik untuk menggunakan lesitin organik Kerana saya semua kacang soya yang ditanam PALING hari ini diubahsuai frankenfoods Yang Ada banyak kesan sampingan yang tidak diingini dan tidak diketahui secara genetik. Dua hingga enam sudu granul lesitin setiap hari akan berakhir sepenuhnya dan membalikkan penumpukan kolesterol dalam badan Dalam tempoh setahun dan akhir penyakit jantung. Tetapi lesitin akan sembuh jauh lebih daripada hanya penyakit jantung. Dengan tiada lagi arteri tersumbat Dengan buah pinggang bekerja lebih baik kolesterol, diabetes Hilang Apabila keinginan anda untuk gula Hilang, dan apabila betul untuk dicerna lemak kini digunakan untuk tenaga dan tiada siapa yang akan Pernahkah perlu untuk pembedahan pundi hempedu. Industri gula syarikat cola, syarikat bijirin, syarikat gula-gula, dan banyak lagi akan melihat pendapatan mereka dipotong dua lesitin Apabila ditambah ke dalam diet. Dan kebotakan dan keguguran rambut akan hilang rambut regrown secara semulajadi Apabila lesitin diambil lagi.

Sangat Meningkatkan tenaga Lecithin Kerana ia adalah pengangkut utama nutrien di dalam dan di luar sel. Apabila berat badan Meningkatkan tenaga Menjadi Lebih Mudah sebanyak orang merasa lebih baik dan lebih aktif semulajadi. Mengapa lesitin sebagai nutrien kehilangan lemak utama yang digalakkan tidak adalah satu misteri kepada saya kerana ini adalah salah satu nutrien orang PALING berat badan berlebihan perlu menjaga berat badan untuk baik dan untuk mempunyai tenaga yang banyak. Lecithin adalah nutrien utama yang diperlukan untuk melarutkan lemak di dalam badan dan menggunakannya untuk tenaga daripada gula yang lebih mudah.


Manfaat terbesar granul lesitin adalah untuk warga tua yang akan melihat Pemulihan yang paling dramatik dalam kesihatan Dalam masa beberapa minggu yang. Kemurungan dan masalah memori Negara Akan Menjadi berkurang atau tidak wujud seperti lesitin ditambah kembali ke dalam diet barat. Rumah penjagaan akan dikosongkan dan bankrap orang tua akan dipercayai untuk menjaga Diri Mereka sekali lagi dan membesar tanpa memori penyakit PALING hari ini.

Kualiti hidup akan bertambah baik meningkatkan Sangat tua dan keselamatan sosial akan bankrap Dengan lesitin penggunaan meluas sebagai orang tua hidup lebih lama dan tidak mati serangan jantung awal. Dan supaya keselamatan sosial akan tidak tersedia untuk Terus Berpindah ke 70 atau 75 tahun untuk bersara Daripada 62 hingga 65 tahun Pada masa ini.

Moden lesitin pemakanan Kekurangan dicipta Ada yang akan dibina perubatan moden Hampir 50% daripada ekonomi dunia barat ini. Dan apabila lesitin untuk ditambah ke dalam diet ia akan mewujudkan gelombang Besar tenaga, kecergasan, dan kualiti Peningkatan kehidupan dan kesihatan. Tetapi persoalannya ialah apa yang manusia akan melakukan Dengan ini nafas baru terhadap kehidupan dan hidup. Ia akan bankrap di dunia barat atau memulihkan semula mereka. Di mana semua pekerja penjagaan kesihatan akan pergi untuk menyokong Diri? Apa yang akan berlaku kepada semua rumah penjagaan muflis dan hospital di Amerika sahaja. Mereka Mungkin Jadi industri baru tua pusat rekreasi kanan untuk hiburan setiap hari dan setiap malam?

Lecithin adalah penting untuk kehidupan dan badan Menjadikan Ia diperlukan tetapi tanpa banyak asid lemak perlu dan b-vitamin yang manakah yang tambiƩn en berkurangan dalam diet ia jatuh di belakang dengan cepat dan lemak tepu dan kolesterol tidak lama lagi dikelilingi-badan. Tetapi Apabila lesitin ditambah kolesterol dalam arteri yang terlarut dengan cepat dan kesihatan dipulihkan. Caranya adalah dengan menggunakan 2-6 sudu granul lesitin sehari untuk mendapatkan cukup. Tetapi selepas hanya penggunaan seminggu Peningkatan tenaga, kejelasan, dan tidur yang lebih baik orang PALING akan yakin dengan manfaat dan terus selama-lamanya Ia Dengan.

Yang jelas blackout media berita manfaat lesitin untuk menamatkan penyakit jantung adalah merisaukan. Akhbar-akhbar, majalah, TV, Radio dan stesen bergantung kepada hasil perubatan perniagaan perniagaan yang besar dan media begitu sedikit akan berjalan cerita Ini dapat menamatkan sumber utama pendapatan bagi mereka. Mungkin lesitin Sekiranya dinamakan semula dan dikenali sebagai ubat ajaib untuk Mencegah penyakit jantung. Kemudian mengenakan bayaran $ 10 setiap pil dan membenarkan ia hanya dengan preskripsi. Kemudian orang ramai akan Menjadi berminat dalam ubat baru dan lesitin Dengan mudah mula mengambilnya untuk menyembuhkan penyakit hati mereka. Tetapi industri ubat tidak menyembuhkan penyakit acerca tetapi yang bertentangan dan lesitin adalah sedih sangat murah dan murah. Jadi Sehingga orang ramai secara amnya dikejutkan oleh media acerca lesitin Tempatan hanya ubat dan kedai-kedai makanan kesihatan alternatif akan Ada lesitin sebagai ubat untuk penyakit jantung. Tetapi dalam masa yang boleh mengatakan apa yang terjadi Mungkin dalam jiwa manusia yang kolektif.

No comments:

Post a Comment