Thursday 4 December 2014

Jenis Jenis Penyakit Jantung

Apabila anda menyebut penyakit jantung, anda biasanya kita memikirkan ia sebagai syarat tunggal, namun terdapat cukup beberapa jenis yang berbeza whos penyakit jantung yang mana anda boleh berkembang. Jadi apa jenis penyakit jantung yang ada dan bagaimana anda boleh memberitahu Yang Mungkin Ada anda menaip?

ARTIKEL BERKAITAN
Jantung Diseases- Punca, Gejala, jenis, Pencegahan dan Rawatan Penyakit Jantung
Kegagalan jantung kongestif Definisi, Gejala Dan Rawatan
Tanda-tanda penyakit jantung
Penyakit Jantung Bahagian II - Penyakit Jantung --- jenis Penyakit Jantung


Mengetahui Berbagai Jenis Penyakit Jantung

Penyakit jantung umumnya Merujuk kepada semua bahagian yang berbeza jantung. Ia boleh menjadi masalah untuk melakukan Dengan hati injap, lapisan jantung atau otot jantung. Secara umumnya setiap bahagian jantung Bolehkah Terjejas dan setiap bahagian Merujuk kepada jenis yang berbeza daripada penyakit jantung.

Beberapa jenis penyakit jantung termasuk:

* Penyakit Arteri Koronari

Ini merupakan salah satu jenis yang paling biasa penyakit jantung dan ia adalah salah satu pembunuh terbesar Dalam Amerika. Ini jenis penyakit berlaku apabila jantung tidak mendapat darah yang mencukupi ke dalamnya dan DEMIKIAN ia tidak mendapat oksigen yang mencukupi untuk mengepam darah ke seluruh badan belakang. Perkara yang menakutkan adalah penyakit jantung koronari acerca Bahawa ia boleh Berlaku Dengan tanda-tanda amaran sebelum dan Yang boleh kadang-kadang, dalam kes-kes yang teruk, menyebabkan kematian. Gejala-gejala lain penyakit yang termasuk serangan jantung mungkin dan angina.

* endokarditis


Endokarditis adalah Pada dasarnya penyakit injap jantung dan ia berlaku dalam Endokardium Which Yang merupakan garis membran bahagian dalam injap jantung. Penyakit ini adalah jangkitan disebabkan oleh bakteria biasanya kita dan sebelas pembedahan dijangkiti biasanya kita memerlukan.

* Tekanan Darah Tinggi

Tidak ramai orang Sedarlah Itulah whos tekanan darah tinggi untuk penyakit jantung. Ia adalah umumnya keadaan yang disebabkan oleh tekanan pada dinding arteri dan menyebabkan jantung berdegup lebih keras dan lebih cepat daripada ia Biasanya perlu. Ia adalah mungkin untuk kegagalan jantung kerana Membangunkan kepada tekanan darah tinggi dan aneurisme yang juga juga boleh berlaku.

* Kegagalan jantung kongestif

Keadaan ini berlaku apabila jantung tidak memukul dengan berkesan. Ini Boleh Jadi ke bawah ke jantung Menjadi terlalu lemah atau rosak dan ia dapat Jadi Yang boleh menyebabkan Kawalan falta de lebih aliran darah. Ini falta de Kawalan aliran darah maka Memastikan Bahawa otot dan tisu tidak mendapat jumlah yang tepat darah dan oksigen Yang Mereka Perlukan, dan Yang boleh menyebabkan pelbagai gejala yang berbeza kemudian. Sentiasa berasa letih dan bengkak dalam pelbagai bidang badan boleh berlaku dan jika keadaan ini teruk ia boleh menyebabkan sesak nafas dan kulit yang sangat pucat.

No comments:

Post a Comment